26. joulukuuta 2011

piparin tuoksua, nukkejen juoksua ~

hyvää tapaninpäivää koko suomen kansalle ! :)) nyt mulla on tässä kuvia eiliseltä ja tältä aamulta. lähinnä Ashantia kaikki mutta näemme myös toisen joululahjanukkeni Cha'risan, jolla ei oo vielä faceuppia eikä peruukkia, joten tämä pikku veijari sitten vei Alicen peruukin ! ja tottakai näista kuvista voi bongata myös Alicen ;)
















































äh mun on hankala kirjottaa mitää ku en tiiä mitä te haluutte kuulla ;___; joten jos jotain voisitte kommenttien myötä kertoilla ? :3

7 kommenttia:

ellavienna kirjoitti...

Ihania kuviaa ~ ! <3
En tajunnutkaan kuinka suuri kokoero Alicella ja Ashatilla on ! O_O
Ja vielä toinenkin pikkuinen ~ ! <3
Cha'risakin on niin söpönä ! nwn
Minkäs kokoinen neito on ? :o

Pahoittelen sukkavaa kommenttiani >.> ! ~

Riikka kirjoitti...

Iiiihania kuvia jälleen, kivoja asentoja nukeilal jne jne nwn
Ja mäkään en huomannu tota noiden kokoeroa :---D

> http://rixuvalokuvailee.blogspot.com/
> http://mydollsstory.blogspot.com/

Outi kirjoitti...

Mä ku luulin et Ashanti on noist kahest se sellanen rohkeempi ja sellane, mutmut ei näköjää... :3 Hihi hassu tuo pituusero... owo ++ ASHANTI FANCLUB <333<33<3

debiruchan kirjoitti...

sateenkaari - itsehän taas en tajunnu et noitten kokoero on noin pieni :D pelkäsin jotai paljon suurempaa :p Cha'risa on 24cm~ ei toi sun kommenttis oo sukkaa nähnykkään, se vallan ilahdutti mua ihan mahottomasti n___n

rixu - must alicen asennot näyttää kauheen tönköiltä ashantin rinnalla :-I

outi - joo no ne on molemmat aika rohkeita ja semmosii mutku nyt ne tossa vähän hempeilee ;) yay olet jäsen numero 2 (mä oon kato ykköne >:D) <3

milla kirjoitti...

aww ashanti & alice .... ♥ sulin. aikamoine koko ero, mut söpöt. hujoosta on vaikee sanoo mitään, ku sillei oo faceuppii tai mitään o.o mutta postaileppas muistakin nukeistas ~

ps. mie oon alice ♥ ashanti fanclubin jäsen nro 1 >8---3

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia ja ihanat nuket ♥
Mä en keksi mitä sanoisin :--D

♣ http://littlemushroomdolls.blogspot.com/
♣ http://hullumonster.blogspot.com/

debiruchan kirjoitti...

mihoto - joo no se faceup on onneks pikapuoliin tulossa~ no huhhuh minä se ykkönen oon :O:OOO !! äläpäs ohittele :p no okei voit olla ykköne mut mä oon silti niitten suurin fani :p

rita - hihi kiitos ku kommentoit vaikka et keksinykkää mitää <3